Selamat Datang Ke Blog Salihah

Selamat Datang Ke Blog Salihah

Monday 16 June 2014

Padah nak sangatt join Shaklee...

Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Saya, Siti Salihah surirumah Berijazah yang Bergaji dengan berbesar hati menjemput pembaca semua untuk menjadi rakan niaga Shaklee saya...Terbuka kepada semua rakyat Malaysia yang mempunyai niat untuk membuka pintu rezeki kepada orang lain...Aamiin..


Kenapa saya terjebak dengan Shaklee ?

Shaklee adalah bisness MLM..Ia merupakan syarikat nutrisi kukuh yang telah berada di pasaran lebih dari 50 tahun..Malah lengkap dengan beratus clinical studies..So tak perlulah saya investkan duit untuk saya buat research lagi...hihihi...Saya telah bukak "farmasi alam maya" saya sendiri (blog ni) hanya bermodalkan RM100...sebabnya saya upah orang tuk cantikkan "farmasi" saya ni.supaya lebih attractive lagi....tak sampai seminggu pon,"farmasi" saya ni da balik modal..malah berganda-ganda lak tu....Alhamdulillah...Rezeki Allah bagi...

Alhamdulillah, MLM yang saya join ini da bagi banyak manfaat kepada saya..bukan setakat bonus bulanan malah lebih dari tu...iaitu manfaat KESIHATAN (my parents,siblings da lama da x makan ubat hospital)...BEBAS KEWANGAN (kekadang shopping x ingat dunia...kekadang jerk...hihihi)..DAPAT BANTU ORANG LAIN (asal jumpa budak kecik/sedara mara je mesti nak hulur kertas bercop gabenor Negara tu..)

Bagi saya,ape jenis bisness yang dilakukan,mesti ada kesusahan,keperitan dan pengorbanan terlebih dahulu sebelum dapat menikmati hasilnya...Saya kagum dengan mereka yang telah menceburkan diri dalam dunia perniagaan...Berapa kali jatuh..bangun..jatuh dan lastly bangun tanpa jatuh dah...Pesanan untuk semua dan diri saya sendiri jugak,buat bersungguh-sungguh dan YAKIN padanya...In Shaa Allah,kejayaan hak milik kita....PERCAYA SEBELUM BERJAYA..

Percayalah...tiada istilah RUGI jika menyertai MLM melainkan anda yang BERHENTI SEPARUH JALAN ataupun SALAH MELABUR...nak buat MLM bukan labur duit semata-mata,tapi labur juga tenaga,masa,usaha,senyuman...saya pernah gagal dalam MLM yang pertama sebab salah pilih syarikat (burn RM 90..seb bek 2 angka jer..) Kesimpulannya...gagal sekali bukan bermaksud gagal selamanya...Sekarang da terbukti,walaupun setakat surirumah je,saya berjaya meraih income bersama Shaklee (walaupun x sampai 6 angka lagi)...


KELEBIHAN menjadi Pengedar Shaklee:

1. Shaklee adalah jenama TERKENAL & BERKUALITI 

Shaklee adalah jenama terkenal yang semakin menjadi pilihan rakyat Malaysia kerana kualiti produknya dan harganya yang SANGAT MAMPU MILIK berbanding dengan produk-produk lain di pasaran.


2.MODAL & RISIKO yang RENDAH

Modal untuk memulakan bisness Shaklee ini ialah RM65 SEUMUR HIDUP. MURAH je kan....Tidak seperti bissness lain yang memerlukan modal yang tinggi dan risiko yang tinggi.(Kalau tak percaya, cuba servey berapa modal yang diperlukan untuk jadi pengedar buat kali pertama.)..

dan Modal yang paling MAHAL ialah DIRI ANDA SENDIRI..


3.Harga AHLI YANG RENDAH

Semua Pengedar Shaklee boleh membeli produk Shaklee dengan harga yang lebih rendah.Jika anda seorang PENGGUNA TEGAR Shaklee,lebih baik anda mendaftar terus sebagai AHLI SHAKLEE walaupun tidak mahu berniaga.

Ini kerana anda dapat mengumpul point dan Shaklee akan memberi CASH BONUS daripada point tersebut.(alaaaa...macam Jusco Card,Tesco Card,Bonus Link,Mydin Card)..Konsepnya Kumpul POINT dan dapat BONUS.


4.BONUS yang LUMAYAN

Shaklee menawarkan bonus yang lumayan kepada setiap Pengedar berdasarkan jualan.Ini termasuk bonus wang tunai,bonus kereta,percutian/haji dan umrah serta banyak lagi tempat-tempat menarik.Lagi banyak jualan,lagi banyak bonus anda.Anda sendiri yang tentukan destinasi percutian anda...

Jika tiada jualan,anda tak perlu risau sebab anda tidak dikenakan sebarang caj atau denda..cumanya tiadalah bonus.So,ZERO RISIKO kan??

Ni adalah BONUS dalam Shaklee :

4.1 Cash Bonus setiap bulan >>>Bonus 5%-21% daripada jumlah jualan.Cash bonus akan dimasukkan ke dalam akaun bank anda setiap 15hb.

4.2 Cash Bonus untuk Naik Rank >>>Daripada RM368 sehingga RM4200

4.3 Cash Bonus untuk Downline yang Naik Rank >>>RM118 untuk rank supervisor dan RM220 untuk rank coordinator ke atas.

4.4 Car Bonus >>>Bonus permulaan dari RM900

4.5 Coordinator Incentive >>> starting dari RM250

4.6 Convention Incentive >>> Pecutian dalam dan Luar Negara yang ditaja sepenuhnya oleh Shaklee..siap boleh bawa keluarga sekali..


5.Peluang MENJANA PENDAPATAN dengan MUDAH 

Anda boleh menjadi Pengedar Shaklee secara part time ataupun full time. Sama ada anda berkerjaya ataupun surirumah,bisness Shaklee sangat sesuai untuk anda!! Ini kerana, anda masih boleh membuat kerja ofis/kerja rumah dalam masa yang sama berbissness....kerana semuanya secara online sahaja,yang mana anda tidak perlu keluar dari rumah even ke pejabat pos pun.Sangat MUDAH dan JIMAT..konsepnya,
CUSTOMER ORDER&BANK IN DUIT>>>>CLICK ORDER THRU SHAKLEE2U>>>>HQ POSKAN KPD CUSTOMER..senang kan....click...click...click...dan click...


6.SECRET GROUP yang HEBAT

Memilih untuk berada di bawah susur galur yang betul sangat2 penting dan ia memainkan peranan besar untuk menentukan kejayaan anda dalam Shaklee..

  • VISI Master4Us adalah untuk melahirkan Master (rank tertinggi dalam Shaklee) dan melahirkan usahawan yang berniaga untuk membuka pintu rezeki kepada masyarakat.Sebagai contohnya,memberi rezeki kepada surirumah yang sukar untuk keluar bekerja,membebaskan beban PTPTN kepada mahasiswa tanpa mengganggu pembelajarannya,memberikan pendapatan tambahan kepada pekerja kerajaan/swasta dan terbuka kepada sesiapa yang ingin mencari rezeki halal.

  • Saya pernah bekerja sebagai Perunding Kesihatan dan Kecantikan kepada 2 buah syarikat kesihatan dan kecantikan ternama di Malaysia.Dengan kepakaran saya dalam bidang Kesihatan dan Kecantikan,saya yakin saya dapat memberikan consultation yang betul kepada anak didik dan customer saya.Jadi anda tidak perlu risau dan takut..Saya akan kongsi semua rahsia dan tips kesihatan,kecantikan dan kejayaan dalam bisness Shaklee ni khas untuk anak didik bawah Master4Us sahaja....

  • Active coaching thru WhatsApp/fb group/telegram at anytime anywhere...Kalau anda perlukan kelas,kita boleh arrange schedule..Anda akan belajar berkenaan setiap kepentingan produk dan bagaimana cara pemasaran shaklee yang berkesan..

  • Master4Us amat menitik beratkan amalan kerohanian...Setiap ahli Master4Us akan saling mengingatkan untuk melakukan amalan kerohanian supaya hubungan dengan Allah Maha Pemberi Rezeki menjadi sangat kuat...

Kalau anda betul2 berminat untuk memulakan perniagaan dengan Shaklee..mempunyai semangat yang kental...bercita-cita tinggi..komited...sentiasa positif...willing to learn...andalah yang saya cari...


SITI SALIHAH (1122713)

PM/WhatsApp : 017  854 5086

Fb:HaniqHani Salihah

LIKE Fb Page : Butik Sihat+Cantik

Instagram :HANIQHANISALIHAH

***TERIMA KASIH ALLAH***




No comments:

Post a Comment