Selamat Datang Ke Blog Salihah

Selamat Datang Ke Blog Salihah

Saturday 8 November 2014

OMEGA GUARD SHAKLEE MINYAK IKAN TERBAIK DI DUNIA???

Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang

Assalamualaikum sahabat2 semua...hari ini saya nak ceritakan tentang Omega Guard Shaklee...Saya akan ceritakan tentang manfaat mengamalkan Omega Guard didalam diet seharian..





KENAPA OMEGA GUARD SHAKLEE MINYAK IKAN TERBAIK DI DUNIA?

Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi kesemua 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuklah EPA, DHA dan ALA. Kebanyakan minyak ikan jenama lain diekstrak melalui kaedah penyulingan tekanan tinggi yang memusnahkan kebanyakan nutrient dan tidak mampu menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan.


Tetapi Shaklee Omega Guard diesktrak melalui proses penyulingan 3 peringkat berteknologi tinggi yang bukan sahaja mengekstrak asid lemak Omega 3 yang paling tulen malah menyingkirkan bahan-bahan logam berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik dan lain-lain. Maka Shaklee Omega Guard adalah minyak ikan paling tulen.









APA KEBAIKAN OMEGA GUARD SHAKLEE ?

1. PELINCIR SENDI - Bagi individu yang mempunyai masalah sakit lutut,anda digalakkan mengambil Omega-3 kerana ianya bertindak sebagai pelincir kepada lutut anda yang             kekeringan pelincir.

2. MEMERANGI KEDUTAN - Semakin kita berusia, sel kita akan menipis & berkedut, pengambilan Omega-3 membantu menebalkan semula dan melicinkan sell kulit.

3. Melindungi PENGLIHATAN MATA

4. Pengambilan EPA & DHA setiap hari dapat membantu KESIHATAN JANTUNG (menolong mencegah jantung tersumbat).

5. Memerangi JERAWAT.

6. Menurunkan kadar KOLESTEROL.

7. Meningkatkan KECERDASAN OTAK.

8. Meningkatkan KESUBURAN pada suami dan isteri - Meningkatkan kesuburan suami dan isteri dengan meningkatkan kebolehan sperma berenang  dan menstabilkan persekitan dalam rahim untuk benih menempel.

9. Vitamin asas untuk KEHAMILAN.



OMEGA SHAKLEE ADA DALAM SET LENGKAP SHAKLEE SEPERTI :

1) Sendi
2) Kanak-Kanak
3) Slimming
4) Darah tinggi
5) Jantung
6) Kuatkan memori / kesihatan minda
4) Kolestrol
5) Asma @ lelah
6) Penyakit kulit, alahan / ezcema
7) Resdung
8) Ibu mengandung
9) Kanak-kanak hyperactive dan  autism
10) Athritis
11) Diabetes
12) Gout
13) Ibu menyusu
14) Alzheimer









TESTIMONI OMEGA GUARD

# Anak Batuk Berkahak #
Puan Yeen Maszlee : “Semalam anak saya demam, batuk dan selsema. Saya degil tak nak bagi ubat so saya kasi 2 biji OmegaGuard dan 4 biji Vitamin C. Dari dok demam, dia dah tak demam. Pastu bangun pagi esoknya, terkeluar segumpal kahak kuning…”


# Anak Asthma #
Puan Surynn Zain : “Anak saya saya kasi minum Shaklee Mealshake dan OmegaGuard. Dulu bulan October & November tiap-tiap minggu semput dan terpaksa amik Nebulizer. Alhamdulillah sekarang dah OK…”


# Anak Selsema & Eczema #
Puan Atiqah Aziz : “Saya bagi anak start umur dia setahun setengah. Masa tu nak baikkan selsema dia. Masa tu notice kalau orang demam atau selsema, senang jangkit ke dia. Saya beranikan diri bagi anak makan OmegaGuard. Alhamdulillah, sekarang duduk dekat dengan orang yang demam dan selsema, anak tak kena apa-apapun. Yang bestnya, tak sangka pulak OmegaGuard tolong keringkan eczema anak. Sekarang dah boleh makan macam2..”


Puan Nor Fahidayu Masran : “Saya bagi OmegaGuard time anak saya selsema. Alhamdulillah hingus cepat kering dan tidur malam hidung dah tak sumbat…”


# Anak Hyperactive #
Puan Mumtaz Ummi : “Saya bagi anak saya umur 3 tahun makan start seminggu lepas. Alhamdulillah dia dah start tidur awal. Kalau dulu, pukul 12 baru nak tidur. Dia hyperactive sangat, sekarang dah Nampak perubahan. Dia pun Nampak makin senang nak focus masa buat aktiviti macam mewarna dan menulis. Kalau dulu, tau nak lompat jer!”


# Slimming dan Gout  #
Puan Rahimah : "husband saya dia consume set slimming lepas kena gout.. lepas habis omega dia continue lecithin dan alfalfa.. memang terasa kelainan dia.. dia kata kalau dengan omega lagi rasa ringan tubuh.. alfalfa dan lecithin kurang menyengat bagi yang badan besar macam dia.. my husband berat 150kg.. sekarang dah kurang jadi 100 kg.. dia dah ambik set slimming 10 bulan"



Ini adalah hasil daripada perbincangan dalam kumpulan Shaklee Inspirasi Legacy...
Diharap pembaca semua mendapat info tentang kebaikan dan khasiat Omega-3..


Sekiranya anda berminat mahu mendapatkan Omega Guard Shaklee..hubungi je saya di






1 comment:

  1. 2019 ford fusion hybrid titanium recipe
    2019 ford fusion fusion hybrid ray ban titanium titanium recipe. Here ford ecosport titanium you'll columbia titanium find recipes for gourmet gourmet gourmet gourmet gourmet titanium max trimmer gourmet gourmet gourmet gourmet gourmet gourmet mens titanium braclets

    ReplyDelete