Selamat Datang Ke Blog Salihah

Selamat Datang Ke Blog Salihah

Tuesday 7 October 2014

Basic H Shaklee :Petua Moden Turunkan Suhu Demam Panas dengan Cepat

Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Selamat tengah hari semua u ools....waa...seminggu saya x menulis...idea datang mencurah-curah cumanya masa je tak mengizinkan...kebetulannya anak dara saya (baru je 14 bulan..heheheh) demam...so memang menempek je la kat saya...bayangkan 2 hari dia demam,2 hari la jugak non stop dia bertenggek kat pinggang saya (naseb baik tak patah pinggang ku..nanti saya ceritakan RAHSIA untuk tidak sakit pinggang)...huhuhuuh....kalau nak solat,mandi,makan kena bergilir dukung ngan papa dia..itupun sekejap je dia nak berdukung ngan papa dia...


So kat sini saya nak kongsikan ape yang saya lakukan sepanjang Syerlin demam...
saya jelomkan Syerlin dengan Basic H Shaklee...Basic H ni sebenarnya pencuci serbaguna tanpa bahan-bahan kimia sebab ia adalah "organic based" (KLIK SINI) ..SANGAT BERKESAN untuk turunkan suhu demam anak taw..Sebabnya Basic H ini menyerap haba 3 kali ganda dari air biasa. So kalau anak demam,cepat2 mandikan/jelom/lapkan badan dia dengan Basic H...In Shaa Allah..suhu akan turun...

Yesss...Alhamdulillah, daripada awal Syerlin demam saya dah jelomkan dia dengan Basic H...setiap jam saya akan amek suhu dia....saya jelom dia dari Maghrib (start demam suhu 38 C) sampai la pukul 1 pagi (37.2 C)...cepatkan suhu dia turun..walaupun da turun suhu badan dia,saya still jelomkan juga sampai keesokan paginya....dan Alhamdulillah hari kedua tu demam dia dah kebah dan suhu pon maintain 37.2 C...cumanya bila baru sembuh demam tu,dia nak jugak menempel ngan mama dia...nak mama peluk sentiasa..(agaknya nak minta perhatian lebih la tuuuu)....nak manja-manja lebih...hahahah...dan yang paling penting NAK BERDUKUNGGGGGG....arggghhh..itu part yang paling stresskan mama dia ni...huhuuh


Jom kita tengok apa kata para ibu yang telah menggunakan Basic H Shaklee ni...













Haaaaa...u ools tak rasa pelik bin ajaib ker?
Pencuci digunakan untuk turunkan suhu demam...ish ish ish...ajaib kan....
heheheh....

Basic H terkenal jugak dengan gelaran CECAIR ORGANIK 1001 KEGUNAAN..Tersangat elok sekiranya dapat simpan buat stok satu kat rumah sebab Basic H ni banyak sangat kegunaan...kat umah saya dah standby 2 botol...standby macam first aid pulak....hehehehe

Yang paling penting ianya SELAMAT+ORGANIK+NON TOXIC+NATURAL+BIODEGRADABLE SURFACTANTS....

Nak tahu kegunaan lain Basic H,sila  KLIK SINI

Berminat untuk dapatkan BASIC H?Hubungi saya 


Salihah 017 854 5086
LIKE Page FB:Butik Sihat+Cantik



No comments:

Post a Comment