Selamat Datang Ke Blog Salihah

Selamat Datang Ke Blog Salihah

Wednesday 8 October 2014

Ostematrix atasi masalah sakit pinggang

Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang


Alhamdulillah...malam ni ada rezeki kelapangan masa...sebab my princess masuk tidur awal...so dapatlah saya nak kongsikan sket pengalaman saya mengendalikan princess demam 2 hari sebelum balik raya haji ritu...continue dari kisah Basic H semalam...KLIK SINI


Boleh tak u ools bayangkan....masa dia demam ritu,punyerla princess tu tak nak duduk-duduk kat bawah...nak berdukung dengan mama jer (dah la berat princess 10 kg)....dia start demam hari Khamis dan hari Jumaat dia da semakin ok..cumanya still lagi nak berdukung..pastu hari Sabtu terus bertolak balik ke Kelantan untuk raya haji....


Bila dia nak berdukung je tu,saya terpikir dalam hati..."Alamakkkkk....patahla pinggang aku macam ni..dah la nak balik kampung lagi hari Sabtu ni".....TAPI....haaaaa...Alhamdulillah...pinggangku tak sakit atau sengal-sengal pun....nak tau tak ape RAHSIA saya???
Haaaa...ada kat bawah ni.....baca sampai abes yer...


Bila princess start demam selepas Maghrib hari Khamis tu,nak tidur malam tu saya cepat-cepat telan 4 biji Ostematrix..Sebab saya da agak da...princess mesti merengek nak berdukung je esoknya (hari Jumaat)...


Pagi Jumaat tu pulak saya telan lagi Ostematrix 4 biji....hari ni lah paling kronik sebab papa nya takder kat rumah pergi kerja...so memang x boleh nak bergilir dukung la si princess tu..Seriusly,memang princess duk bertapa atas pinggang saya dari dia bangun tido sampaila petang ...dia tidur pon sekejap2 jer....memang saya tak buat ape pun melainkan MENDUKUNG je dia...hahahahah....


Dan magicnya walaupun seharian saya mendukung princess,saya tak rasa pun sakit pinggang,sengal-sengal belakang pun tak...lenguh-lenguh kaki pun tak rasa...waaaahh....hebat sungguh Ostematrix Shaklee neh...Dan sebelum tidur malam tu,saya telan lagi 4 biji Ostematrix sebab esoknya (Sabtu) nak travel balik Kelantan pulak..berkematu jugak duk dalam keta tu...dan boleh sakit punggung duk lama2 dalam kereta...


Alhamdulillah...Hari Sabtu tu,princess da sihat walafia da...heeeh...so dapat la kami balik kampung beraya...(sebab papa dia cakap kalau pagi Sabtu tu princess still demam,maka cancel balik Kelate)..


So seperti kebiasaan sebelum-sebelum ni,saya mesti telan dulu 2 biji Ostematrix sebelum travel kemana-mana...sebabnya nak mencegah sakit punggung,sakit pinggang,sakit belakang duk lama-lama dalam kereta (penyakit saya sejak dari dulu lagi kalau travel jauh-jauh)...


Tapi semenjak berkenalan dengan Ostematrix ni,saya dah jarang kena penyakit-penyakit tu(sakit punggung,sakit pinggang,sakit belakang)..Alhamdulillah...Ostematrix hanyalah asbab sahaja taw,tapi ALLAH yang Maha Berkuasa menghilangkan sakit-sakit tu dari diri saya...


Okeh....kat bawah ni saya akan perkenalkan korang dengan si putih bersih Ostematrix tu ....


RM 61 untuk 120 biji
Berbaloi tak harganya?

Bagi saya memang amat-amat berbaloi sebab saya sendiri da merasai kesannya...

No more sakit pinggang,sakit belakang,sakit punggung,lenguh kaki....Ostematrix bestfiend saya di kala saya travel balik kampung...
(maklumla suami orang Johor,saya orang Kelantan..dan kami menetap di Perak)


Mahu dapatkan Ostematrix?

Hubungi je saya di 017 854 5086


No comments:

Post a Comment