Selamat Datang Ke Blog Salihah

Selamat Datang Ke Blog Salihah

Monday 7 July 2014

VIVIX....Berjaya membantu pesakit Diabetes,Darah Tinggi & Jantung...

Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Assalamualaikum kepada para pembaca yang saya sayangi semua....hari ni rasa nak share semua testimoni pesakit kencing manis yang telah berjaya menurunkan paras gula dalam darah dengan mengamalkan VIVIX ni....Subhanallah dengan izin Allah jua,kebanyakan mereka sudah bertahun-tahun menderita penyakit 3 serangkai (Diabetes,Darah tinggi dan Jantung)..Dan Alhamdulillah dengan Kuasa Allah yang Maha Penyembuh,
VIVIX telah berjaya menyembuhkan mereka...
Ikuti kisah mereka...


KISAH 1: PESAKIT KENCING MANIS

Salam...nak share pengalaman ibu mertua saya...minggu lepas hubby saya ada hadiahkan vivix untuk ibu mertua saya.Ibu mertua saya ni ada kencing manis,darah tinggi,sakit lutut dan asma. Ibu mertua saya start makan vivix hari Ahad..Hari Khamis malam dia ada pergi kenduri dan makan segala makanan yang manis-manis kat majlis tersebut.Esok pagi dia test gula dan dia TERKEJUT !!! sebab gula dia tak naik cuma 6.2..Kalau sebelum ini dia tak boleh langsung makan benda manis esok pasti gula dia tinggi..Pagi Sabtu terus dia call kami cerita pasal kesihatan dia..Saya dan hubby gembira syukur sangat bila dengar berita atas perubahan yang mendadak tu..Alhamdulillah thanx Shaklee.

>>Puan Nurul Azliza<<



KISAH 2: BEBAS DIABETES SETELAH 7 BULAN

En.R Jitendra merupakan penghidap diabetes sejak 14 tahun lalu.Kadar gula dalam darah ialah 15.5....Tetapi kini setelah mengambil Vivix Shaklee selama 7 bulan secara konsisten,kadar gula dalam darah telah menurun kepada 4.8 dan beliau telah bebas dari diabetes..kata beliau "KINI SAYA DAPAT MENIKMATI KEHIDUPAN SAYA DENGAN PENUH GEMBIRA.TERIMA KASIH VIVIX.

>>En.R Jitendra<<




KISAH 3: BACAAN DIABETES TURUN DARI 29 KE 11

Semua dah tahu kot.vivix untuk mak saya ritu.Sungguh terkejut.Sebab lama dah mak saya ada diabetes.dan tak pernah turun sampai berbelas-belas.Tapi lepas amal vivix,tak sangka..dari 29 sampai 11.Cuma,kena ambil ubat juga..tak skip langsung ubat hospital.Dan semakin best,mak saya dah boleh naik basikal.Dah lama dia tak naik basikal dari umur saya 10 tahun sehingga sekarang umur 28..almost 18 tahun tak naik basikal...Saya terkejut sebab dia jadi energetic...So sekarang,saya nak bagi mak mertua dan husband pula...Mak mertua ada sakit lutut (pernah operate),kanser payudara (pernah operate) dan kemungkinan besar kanser ovari..

>>Nini Kopiah Kait<<



KISAH 4: PESAKIT JANTUNG ,DARAH TINGGI DAN ANGIN AHMAR

Dulu bila orang cerita pasal vivix,saya tak de perasaan ape-ape..kosong...kosong..kosong...TAPI...bila saya saje je belikan untuk ummie saya (ada masalah jantung dan darah tinggi) saya nampak perubahan positif dalam diri dia..Dan yang paling best..mak saya ada masalah saraf di muka dia...urat mata dan pipi dia (dulu pernah kena imbasan angin ahmar).so start dari tu mata dia akan tekedip-kedip tanpa henti..puas dah berubat sama ada rawatan kampung sehingga lah ke hospital pakar...sampai ke Singapura pun masih lagi tak der perubahan...sudah 15 tahun mak saya berkeadaan begini..Tetapi setelah mengamalkan VIVIX dengan konsisten,penyakit dia pulih 100%..Alhamdulillah dengan izin Allah baru-baru ni masa mengerjakan umrah..dia mampu melakukan semuanya dengan sempurna..tanpa bantuan kerusi roda..

>>Zura Betty<<




KISAH 5: PESAKIT KENCING MANIS

Bapa mertua saya,sejak amalkan vivix,memang da tak cucuk insulin.Sebab dia cakap bertenaga sangat.Bangun pagi ambil sesudu teh vivix terus dah boleh buat kerja.Dari dulu memang dia sentiasa cucuk insulin dan sentiasa berulang alik ke klinik je ambil ubat..So far sekarang ni,semenjak amalkan vivix,alhamdulillah da makin sihat saya tengok..



KISAH 6 :PESAKIT KENCING MANIS,DARAH TINGGI & SAKIT BUAH PINGGANG

Che Matt memberikan vivix kepada ibunya yang mengalami kencing manis,darah tinggi dan sakit buah pinggang yang perlu menjalani hemodialisis 3x seminggu sejak 5 tahun lalu.Che Matt mula berikan Vivix shaklee kepada ibunya pada bulan Januari 2014.Ibunya minum 1 sudu teh setiap hari selepas sarapan dan dijarakkan dengan ubat hospital yang lain selama sejam.
Selepasa sebulan mengamalkan vivix,ibunya menjalani pembedahan mata.Sebelum pembedahan,ibunya perlu menjalani pemeriksaan paras gula dalam darah dan dan juga tekanan darah.Alhamdulillah,semuanya berada pada tahap yang stabil dan boleh menjalani pembedahan tanpa sebarang komplikasi.Kini tahap kesihatan ibunya bertambah baik,serta paras gula dalam darah dan dan takanan darah berada dalam keadaaan normal .Ibunya masih lagi mengamalkan vivix dan juga menyuntik insulin 2 kali sehari seperti dinasihatkan doktor.

>>Che Matt<<



KISAH 7:PESAKIT KENCING MANIS KRONIK

Ayahanda Nik Wajihuddin kini berusia 78 tahun.Sejak 8 tahun yang lalu menghidap penyakit kencing manis kronik dengan bacaan sehingga 19.Dua minggu lepas, saya bagi hadiah yang sangat bernilai untuk ayahanda.iaitu SEBOTOL VIVIX..Alhamdulillah bacaan turun sehingga 7.9 hanya dalam masa 2 minggu sahaja.Ayahanda kini sudah berselera makan,pembuangan pun lancar,malam pun sudah boleh lena tidur kerana tidak lagi kerap membuang air kecil.Ayahanda kini semakin gagah untuk beribadat.Alhamdulillah 

>>Dr.Nik Rahim (anak)<<



KISAH 8 :PESAKIT DARAH TINGGI,JANTUNG,DARAH BEKU,STROK

Sejarah sakit abah tahun 2012 tidak boleh dikenang...tiba-tiba je abah jatuh sakit...sakit yang boleh membawa maut...
Darah tinggi yang melampau membawa kepada serangan jantung dan pendarahan dalam kepala..berkampung di Hospital Klang selama sebulan..di PPUM 2 minggu..darah beku merebak ke sebelah kanan kepala hingga abah strok sebelah kiri badan dan yang paling kami tak mahu ingat,abah lupa siapa di sekelilingnya..
Kalo nak dicerita memang panjang,Tapi kini dah 3 botol VIVIX abah consume,kesihatan abah makin pulih..Alhamdulillah dulu siapa sangka abah boleh berjalan kembali..bawa motor keliling kampung,pergi masjid,pergi pasar..

>>Asnie Faisizzull<<



KISAH 9 :PESAKIT DIABETES & SALUR DARAH PECAH




KISAH 10: PESAKIT STROK




KISAH 11: PESAKIT DARAH BEKU,STROK&SAKIT KEPALA




KISAH 12: PESAKIT STROK





KISAH 13: PESAKIT DARAH TINGGI & DIABETES





KISAH 14 : PESAKIT DARAH TINGGI




KISAH 15: PESAKIT STROK





KISAH 16: PESAKIT DIABETES



Nampak tak??...ada sinar harapan untuk mereka yang dah bertahun-tahun menderita dan Allah telah tunjukkan penawarnya melalui VIVIX...

Cuba bandingkan harga sebotol vivix (RM 475) ini dengan kos rawatan kesihatan yang perlu ditanggung sekiranya anda merasakan ianya MAHAL...Yesss...MEMANG MAHAL...namun kesannya memang POWER...yang mana lagi MAHAL?



DUIT ataw KESIHATAN???



kalo anda nak JIMAT BANYAK DUIT...BULAN JULAI 2014 ni ada offer giler2 lah VIVIX ni...

----------------------------------------------------------------

PROMOSI JULAI 2014


BELI 6,PERCUMA 1

Dengan pembelian ini anda dapat :
FREE membership (JIMAT RM 65)
FREE postage (RM 10)
FREE 708 UV Points
dapat CASH BONUS RM 241
FREE 1 botol vivix (RM 475)

--------------------------------------------------

Nampak tak PENJIMATAN BERGANDA-GANDA ??


Retail Price :RM 475
Member Price :20% lagi murah
Promo Price :30% lagi lagi murah
30% tu Maha Banyak tawwww....RM1xx bezanya..

------------------------------------------------------


UNTUNG  or RUGI ????

DEMI KESIHATAN PON NAK BERKIRA KER DERRR??






* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit
* Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:
shakleelogo
SALIHAH
Shaklee Independent Distributor [No.1122713]
Sms/WhatsApp : 017 854 5086
FB: HaniqHani Salihah
FB Fan Page : Butik Sihat+Cantik


Sebagai customer saya, anda layak untuk mendapatkan:

>>Perundingan PERCUMA secara berterusan selepas pembelian<<
>>Di jemput masuk ke VVIP GROUP FB untuk customer<<
>>Exclusive Jadual Pengambilan Vitamin akan di berikan selepas pembelian di buat<<
” Ingin menjana pendapatan 4-5-6 angka sebulan dengan mendaftar menjadi ahli Shaklee ?(KLIK SINI )
 Hubungi saya. Hanya buat bisnes secara online, anda mampu menjana pendapatan lumayan! Wakil pengedar seluruh malaysia masih diperlukan! Dan anda akan dijemput ke TEAM Master4Us di Facebook dan WhatsApp “

No comments:

Post a Comment