Selamat Datang Ke Blog Salihah

Selamat Datang Ke Blog Salihah

Wednesday 2 July 2014

JULAI yang TERISTIMEWA

Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Alhamdulillah...Syukur ke hadrat Ilahi da masuk bulan Julai....hihi...kenapa JULAI??.For me,bulan ni memang amat istimewa memandangkan ia adalah bulan kelahiran cahaya mata pertama kami, Hani Aiesha Syerlin Bt Mohd Hanis...


Sebagai seorang mama,saya sebenarnya cukup teruja apabila puteri saya ni da masuk setahun ..mungkin sebab da plan nak celebrate besday dia yang pertama kot (actually nak buat majlis kesyukuran kecik-kecik..baca doa selamat ...)


rasa kejap sangat tempoh setahun tu..ingat lagi saya pada Ramadhan tahun lepas,struggle puasa dalam keadaan sarat...."orang tua cakap tunggu hari je tu"...n last2 burn 12 hari puasa...hihihi..dan Ramadhan tahun ni genap setahun umur princess saya ni....



okay....tuk Bulan JULAI ni..Butik Sihat+Cantik akan berikan PROMOSI yang PALING ISTIMEWA buat para pelanggannya dan semua yang berminat untuk mulakan bisness:


>>PROJEK DUIT RAYA kpd semua yg REGISTER AHLI bulan Julai ni<<


>>Bagi yg nak buat bisnes atau side income...bulan ni ada special deal dr Shaklee..RUGI YG TERAMAT x join bln ni taw<<


>>Offer ni kali pertama dan terakhir hanya untuk JULAI 2014...bulan2 akn dtg da x de yer<<


>>Yang nak beli produk je,promosi khas dari sy sendiri utk sesiapa yang membuat pembelian dengan saya sahaja.."EXCLUSIVE PRICE"...sempena Bulan Kelahiran my princess<<


Sekarang saya tak nak fikir lain dah,saya nak fokus BANTU kepada org yang BIJAK amek peluang bulan ni..especially mereka yang nak buat bisness dengan Shaklee...x kisahlah nak buat side income atau part time atau full time....semuanya saya akan BANTU anda...


Ingat! Register khas BULAN JULAI 2014 shj..


PRINSIP SAYA :


"LAGI BANYAK KITA MEMBERI DAN MEMBANTU MANUSIA LAIN,LAGI TINGGI PEMBERIAN ALLAH KEPADA KITA"



Inbox/pm/wassap utk detail yer..nnt sy citer sedetail detailnya sampai paham...

Salihah (1122713)

PM/WhatsApp : 017 854 5086

FB :HaniqHani Salihah

LIKE Page FB :Butik Sihat+Cantik


***TERIMA KASIH ALLAH***

No comments:

Post a Comment