Selamat Datang Ke Blog Salihah

Selamat Datang Ke Blog Salihah

Monday 8 September 2014

Pengedar Sah Shaklee Teluk Intan

Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang


Alhamdulillah...masih lagi diberi kesempatan olehNYA untuk menulis lagi...Alahai...bersawang nya blog saya...fuhh fuuhhh..

Untuk 1st posting hari ni...belum ada lagi tips2 n info2 kesihatanHaniqHani Salihah dan kecantikan...In Shaa Allah,sy akan cuba bagi yang terbaik segala perkongsian dan  untuk manfaat kita bersama....walaupun hari ni baru start menulis balik,korang still boleh membaca perkongsian saya sebelum2 ini...

Sebenarnya saya nak bagitau korang semua yang saya sekarang da berpindah ke Teluk Intan...bermula awal bulan September ritu..so untuk warga Teluk Intan,jika berminat untuk memiliki supplement Shaklee boleh hubungi saya yerrr...di jamin supplement akan dihantar terus ke depan pagar korang....Dan semestinya yang bukan dari Teluk Intan boleh jer membeli belah dengan saya...POS LAJU kan ado....

Setakat ini dahulu lah yer untuk petang ni...masih lagi mencari idea untuk memberikan perkongsian yang terbaik untuk korang...STAY TUNED yer ...


Salihah (1122713)
PM/WhatsApp/Telegram :017 854 5086
LIKE FB : Butik Sihat+Cantik

No comments:

Post a Comment