Selamat Datang Ke Blog Salihah

Selamat Datang Ke Blog Salihah

Saturday 31 May 2014

PENGEDAR SHAKLEE KUBANG KERIAN

Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua warga Kubang Kerian yang saya hormati...Saya Puan Siti Salihah,Pengedar sah Shaklee anda di sekitar Kubang Kerian..

Kepada kawan-kawan sekalian yang mahukan kehidupan yang sihat dan masih tercari-cari supplement untuk diri dan orang-orang tersayang,silalah hubungi saya untuk sebarang pertanyaan dan perundingan..InsyaAllah saya akan membantu anda sekalian kerana saya mempunyai pengalaman berkerja sebagai Perunding Kesihatan dan Kecantikan di Kelantan Biotech Corporation dan sebagai Perunding Kecantikan di Esthetics International Group Berhad ..InsyaAllah...

Kepakaran utama saya ialah dalam membantu para ibu yang bersalin caeserean,mengalami masalah penyusuan badan,dan mengalami masalah kulit (jeragat,jerawat,sunburn,ekzema,kedutan dll)...semua ini berkait rapat dengan diri saya sendiri dan saya telah berjaya mengharungi pengalaman ini bersama-sama dengan Shaklee...Saya pengedar Shaklee Kubang Kerian menyediakan perkhidmatan penghantaran terus ke rumah anda..

Saya mempunyai secret resipi khas untuk pembeli saya...Ianya mengandungi kaedah,teknik,pantang larang dan cara pengambilan supplement yang betul supaya pembeli saya berpuas hati dengan wang yang dilaburkan..
Tahukah anda,teknik pengambilan supplement yang salah akan merugikan wang anda...supplement tak akan berkesan jika salah kaedahnya...Berbekalkan ilmu saya dalam bidang Sains Bioindustri dan pengalaman kerja saya dalam bidang Kesihatan&Kecantikan,saya akan membantu anda meningkatkan taraf kesihatan anda dengan meminimumkan pengeluaran wang anda..InsyaAllah..
Hubungi saya untuk free consultation dan free delivery..


SITI SALIHAH BT AB LLAH (ID 1122713)

SMS/Whatsapp : 017 854 5086

Fb: HaniqHani Salihah
https://www.facebook.com/ButikShakleeHaniqHani

LIKE Fb: Butik Sihat+Cantik

Instagram:HANIQHANISALIHAH

Email: sitisalihah86@yahoo.com

Alamat :Kg Telaga Bata,Sering,Kedai Lalat


**TERIMA KASIH ALLAH***

No comments:

Post a Comment